2014. január 23., csütörtök

Túrára fel!

A minap elmentem túra cipőt vásárolni, mivel elég gyakran járunk a Bükkben. Az egyik sportáruházba mentünk el ,ahol eléggé széles a választék. Nekem igen kicsi a lábam 36-os. Ki is néztem egy elég jó bakancsot szuper árban ,de amikor felpróbáltam rájöttem ,hogy  " Hát ez elég nagy...ezt nem hiszem el..." kb azzal a lendülettel hasított belém a tudat,hogy át kell mennem a gyerek osztályra. Én 26 évesen  a gyerek osztályon vásárolom a cipőmet...Sohasem gondoltam volna. Természetesen a barátom csak nevetett...na de végül megtaláltam a tökéleteset :) egy 35ös méretű ,amit ma a hó tiszteletére fel is avatunk és remélem lövünk egy két őzikét a fényképezővel :)


hiking


Adidas flap jacket
22.385 HUF - adidas.com


Patagonia gray socks
5.375 HUF - patagonia.com


Eastland laced shoes
19.030 HUF - jcpenney.com


Sandqvist Lars-Göran Hiking Backpack
62.110 HUF - endclothing.co.uk


Black Water Repelling Kiwi Trousers
14.700 HUF - debenhams.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése