2013. április 6., szombat

Nautical Knot Necklace D.I.Y. - Tengeri csomó nyaklánc D.I.Y.

Inspiráció:


Hozzávalók:
  • 1m sodrott zsinór ( én sötétkéket választottam ) 180 Ft/m
  • 1 csomag szerelő karika (10 db van benne) 80 Ft/ csomag
  • 2 db szorító vég hosszúkás ( sajnos henger alakú nem volt :( ) 40 Ft / db
  • Arany lánc kb 30 cm 190 Ft
  • Kapocs 65 Ft
  • Összesen = 595 Ft
  • egy kis damil vagy ragasztó
  • fogó
  • olló
  • Elkészítési idő kb 30 perc


A csomó elkészítéséhez ezt a videót használtam:


Miután elkészítetted a csomót az elvágott zsinórok két végét érdemes folyékony ragasztóval vagy damillal körbetekerni, mivel a  vége bomlik ha elvágják. Nekem ez elég sok bosszúságot okozott, hogy tökéletes legyen. A lánc + szerelő karika és a kapocs összeszerelése már pofon egyszerű.


Ha valaki gondolja akkor a csomót díszíteni is lehet megmaradt karikákkal,így egy kicsit látványosabb az ékszer.


Mivel ez a nyaklánc szerintem egy kicsit puccosra sikeredett kizárólag valami egyszerű szereléshez fogom felvenni,hogy a szettem ékessége legyen :)

u.i.: Biztosan megcsinálom fehér színben is!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése