2013. június 5., szerda

Júniusi Pixibox :)

Nos megérkezett,már nagyon vártam egész nap ,hogy mikor érek már haza és vajon mi is van benne. Nem bírtam magammal és nézegettem a kommenteket a Pixi Facebook oldalán hátha valaki elkottyant valamit :) Természetesen nem kellett nagyon keresgélnem a kommentelők között. Valaki szapulta valakinek nagyon tetszett. Hát én az utóbbi vagyok...

Íme az Júniusi pixibox,ami lehet egy kicsikét kevésre sikeredett,de annál nagyobb az öröm,hiszen ebből a dobozból mindent tudok hasznosítani....(kinézek az ablakon és már megint esik az eső)...

Nézzük tehát egyenként a termékeket:



1 db teljes kiszerelésű Clinique körömlakk

Magyar árat még nem találtam de külföldön 16 $-ért árulják, átszámítva 3552 Ft. Hiába tetszik a színe sajnos tovább kell ajándékoznom majd,mert sajnos körömlakkot nem használhatok...(vagy az is lehet,hogy a blogomon nyeremény lesz :))


1 db 100 ml-es Bioderma H2O sminklemosó

Szerencsére a sminklemosó kendőm éppen elfogyott,így ez most nagyon jól jött.

Ára 100 ml. 2839 Ft. Láttam ilyen kiszerelésben lehet is kapni.


1 db Toni&Guy Sea Salt Spray - 75 ml

Hajformázó spray :) Hát persze ,hogy ki fogom próbálni :) Bár az én hajam elég erős szálú és egyenes...

Találtam 2 jó kis videót a használatára:



Ha megnézitek a 2. videót ott láthatjátok ,hogyan haszálja a sprayt és a hajtőemelő port is (áprilisi pixiboxban volt)

Ára: 200 ml 2790 Ft a 75 ml kb 1045 Ft ha jól számoltam...(bár a matek nem az erősségem)


1 db Valentino -Valentina parfüm minta

I-MÁ-DOOOM!!!! már máskor is néztem ,de nagyon drága.

Ára: 30 ml 10900 Ft Ez a kis minta kb. 200 Ft

3 db Vichy Aqualia Thermal Spa éjszakai bőrfeltöltő krém-gél - 2 ml

Mindenképpen elkenem ezt a 3 mintát. Még van az előző dobozból nappalim is :)

Ára: 75 ml 7340 Ft Szerencsére odaírták,hogy 1ml 98 Ft így a 3X2 ml = 6ml=588 Ft

A teljes doboz értéke kb. 8200 Ft és mennyiért is vetted a dobozt? 3990 hát megérte ismételten csak és nem valami gagyi saját márkás.

Gratulálok azoknak akik megnyerték a plusz  nyereményt a Joy-tól (valaki súgja már meg ,hogy mis is volt a nyeremény!)! Hajrá Pixibox, úgy érzem törzs vásárlótok lettem!...(és az eső még mindig esik)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése