2013. május 17., péntek

Fitnesz Napló 2013.05.17.

Nosss számomra az ugráló kötelezés nem jött be sajnos. Rájöttem ,hogy nem jó egyedeül csinálni az edzést és ha nincs aki motivál akkor úgy sem lesz kedvem hozzá. Még más motiváló dolog is kelett és ez nem más mint a pénz.
Így hát vettem egy 12 alkalmas kondi bérletet a legközelebbi konditreremben 5890 Ft-ért (ami mellesleg szemben van az otthonommal)
Heti 3 alkalmat szeretnék beiktatni.1-et hét elején és 2-t a hét végére.
A tegnapi napon el is mentem szétniézni :) az első alkalommal még csak szinte felmértem a terepet és kipróbáltam azokat a gépeket amiket én szerintem fogok használni. Bár ez is kb. 90 percig tartott :)
Szóval 90 percig keményen edzettem...hát érzem is :) és szerencsére a megfelelő helyeken!
Az étkezést próbálom 1200 kalória/napon tartani,ami elég nehéz.
Ma is megyek és most már kifejlesztek egy saját kis edzéstervet is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése