2013. május 14., kedd

Szegecses Ing D.I.Y. - Studded Shirt D.I.Y.

Amikor megláttam az interneten ezt a fajta csodálatos szegecset azonnal tudtam ,hogy egy fehér felsőre szeretném felvarrni majd őket. Kb. 1 hónapot kelett várnom rájuk mire megérkeztek ,de megérte. A mostani Joy napokon pedig beszeretzem ezt az F&F  hihetetlenűl könnyű anyagú fehér inget és már alig vártam az alkalmat a varráshoz :)




Hozzávalók:
  • Szegecs tetszőleges mennyiségű színű és formájú (A barátnőmmel együtt rendeltük a 100 db-ot 2000-ért)
  • Cérna
  • Olló
  • Kb 30-40 perc
Én mindent először a tervezéssel kezdek. Most papírra is vetettem az elképzeléseimet :

Végül egy kombinált készült el 1-4 :D

Sosem szerettem a túldíszített dolgokat,ezért a "kevesebb néha több" elvet használva kezdtem el felvarrni a szegecskéket.
Két szegecs távolságát szemre lőttem be,de aki nagyon pontos akar lenni az tollal rajzolhat egy pöttyöt.



Kb. 40 perc múlva el is készült a csoda :) Már alig várom ,hogy felavassam!
Összesen 20 db szegecset használtam fel ,így természetesen a maradékot is fel fogom használni valamire. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése